Om os

Læs mere om CC Facilitys historie

Fra erhvervsrengøring til fuld facility management

Historien bag CC Facility begyndte i 2017 med en simpel vision: at tilbyde professionel og pålidelig rengøring til virksomheder i alle størrelser. Vi startede småt med et team af dedikerede medarbejdere og et stort fokus på kundetilfredshed. Hurtigt fik vi et ry for at være en troværdig og effektiv partner, og vores kundeliste voksede støt.

Siden da, har vi taget et stort skridt videre og udvidet vores servicetilbud til at omfatte fuld facility management. Vi indså, at der var et stort behov for en one-stop-shop, der kunne håndtere alle aspekter af en ejendoms drift, og vi var klar til at tage udfordringen op, med vores slogan – Èt nummer til alt. Døgnet rundt.”

I dag er CC Facility en fuld service facility management organisation med et team på over 150 medarbejdere. Vi tilbyder en bred vifte af tjenester, der dækker alt fra rengøring og vedligeholdelse til ejendomsdrift og grøn pleje. Vi servicerer kunder i alle brancher, fra små virksomheder til store koncerner.

CC Facility DK

Men i sidste ende er vores stærke organisation det vigtigste fundament

Hos CC Facility er vi stolte af vores stærke organisation, der er nøglen til vores succes. Vores team af over 150 dygtige medarbejdere er alle fra vidt forskellige baggrunde og har mange års erfaring i branchen. De er passioneret og motiverende, og hvis vi selv skal sige det, er de byggestenene der sikrer at vores kunder er glade og tilfredse.

Vi tror på, at vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Derfor investerer vi løbende i deres uddannelse og udvikling, så de kan udvikle sig på det personlige og professionelle plan. Vores organisation afspejler vores struktur og de forskellige roller, som vores medarbejdere spiller. Vi har et fladt hierarki, der fremmer kommunikation og samarbejde. Dette gør det muligt for os at reagere hurtigt på vores kunders behov og levere en effektiv service. Vi er overbeviste om, at vores stærke organisation er det, der gør CC Facility til hvad det er i dag.

Vi har den ekspertise, den erfaring og den dedikation, der skal til, og vi er så stolte af vores medarbejdere, der er med til at sikre at vi kan løse vores kunders besvær.

Få en gratis og uforpligtende snak om jeres behov

Vi sidder klar til at hjælpe

Metode

Et nummer

Èt nummer til alt – hele døgnet rundt

Vi står altid til rådighed for dig, 24 timer i døgnet, 365 dage om året. Der vil derfor altid være en kompetent medarbejder, der sidder klar til at hjælpe lige netop dig.

CC Facility funktioner

Erfaring på alle funktioner

Kompetencer fra drift og administration af ejendomme, udvikling, digitalisering, rengøring, facility management og kommunikation. Vi har en rigtig stærk organisationsstruktur.

Nye ideer

Nye ideér i en forældet branche

Vi går foran, vi digitaliserer ejendomsbranchen og udvikler digitale værktøjer og redskaber. Dette sikrer god økonomi, bedre overblik og transparente samarbejder.

Landsdækkende

Lokal ekspertise i hele Danmark

Vi har en stærk organisation, der kan løse vores kunders behov i hele landet. Med hovedkvarter i Glostrup, på Sjælland og strategisk placerede filialer i både Esbjerg og Århus, Jylland.

Kvalitetssikring

Altid kvalitetssikring til vores kunder

Kvalitetssikring opnåes ved de rette kompetencer på holdet. Vedholdenhed, ansvarlighed og opfølgning ved hvert samarbejde. Vi arbejder ud fra et digitalt driftssystem.

Datadrevet

Datadrevet proaktiv service

Vi har udviklet og taget ejerskab over nye digitale værktøjer, der sikrer at data kan bruges til optimering og overvågning. Resultatet er et langt bedre overblik, hurtigere handlekraft og endnu større besparelser.

+0
Faste erhvervskunder fordelt i Danmark
+0
Opgaver udført i løbet af 2024

Aktuelt

  • Jobmatch for udsatte borgere i CC Facility

  • Medarbejdertrivsel i højsædet

  • Graffitirens og anti-graffiti beskyttelse i København